hejjhehjj:)

Nu är jag hos min farmor och vi har precis ätit frukost:)
Nu letar vi efter gula tights men det finnns inga åå det gjör mig så jävla förbannad!!!!!!!!!!
Men man får väll leva med det då:(

Saknar tingsryd...
Mina katter och så...
Men sen imon ska vi tee min farfar och sen på kvällen ska vi till min mormor! <33
Och sen idag ska vi få påskmat haha=)
Och hos mormor ska vi firan mr Swein
Ni vet kanske inte vem det ee men det ee min morbror och nej han heter inte så han heter Johan och han har köpt en ny bil med:))
Nu måste jag slute men jag vill inte det jag vill fortsetta skriva och jag glömde nästan...


Dagens låt: Halleluja
Dagens artist: Molly Sanden

Dagens humör: Glad men trött
Dagens väder: Dimmigt och kallt
Dagens mat: Påskmat...
Dagens färg: Gul
Dagens djur: sköldpadda
Dagens godis: surisar
Dagens bloggare:  Jaaah



Pössen<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0